សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 928
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Mechanism for Reviewing and Evaluating Legal and Regulatory Implementation, and Dispute Resolution in Relation to Public Works and Transport Sectors
    ឈ្មោះគម្រោងៈ យន្តការតាមដានត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃការអនុវត្តច្បាប់និងលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្ត និងយន្តការដោះស្រាយវិវាទក្នុង វិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/20

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2022

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

1090000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Administration and Finance

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងដែលបានលុបចោល


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
គម្រោងនេះនឹងអាចធ្វើឱ្យមន្ត្រីជំនាញសាធារណៈ មានសមត្ថភាពក្នុងការពិនិត្យ និងវាយតម្លៃច្បាប់ និងការអនុវត្តច្បាប់ និងលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តផ្សេងៗក្នុងវិស័យសារណការនិងដឹកជញ្ជូន និងដើម្បីឱ្យមន្ត្រីជំនាញពាក់ព័ន្ធផ្តល់នូវការរួម ចំណែកណែនាំ យ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពនិងទាន់ពេលវេលា ដល់ការអនុវត្តច្បាប់និងបទបញ្ញត្តិផ្សេងៗ ក៏ដូចជាការចូល រួមកែលម្អនិងអភវិឌ្ឍលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តទាំងនោះ។ លើសពីនេះ យន្តការនេះនឹងរួមចំណែកក្នុងការដោះស្រាយវវិវាទដឹកជញ្ជូន វិវាទកិច្ចសន្យា និងវិវាទលើបញ្ញត្តិផ្សេងៗ ដែលកើតមានឡើងនៅក្នុងវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។ នៅក្នុងន័យនេះ យន្តការនេះមិនត្រឹមត្រូវបានផ្តល់នូវ វិធានវិជ្ជាជីវៈ ដ៏ជាក់លាក់មួយសម្រាប់ដោះស្រាយវិវាទនោះទេ វាក៏បានជួយកាត់បន្ថយនូវបន្ទុករបស់ប្រព័ន្ធតុលាការ ក្នុងប្រទេស តុលាការខេត្តក្រុង និងយន្តការតុលាការតាមតំបន់ ដែលកំពុងមានភាពមមាញឹកជាមួយករណីបណ្តឹង ជាច្រើន។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
- រៀបចំនូវយន្តការនិងសូចនាករសម្រាប់ធ្វើការផ្ទៀងផ្ទាត់ និងវាយតម្លៃនូវប្រសិទ្ធភាពនៃការអនុវត្តច្បាប់ - សិក្សានិងវាយតម្លៃនូវប្រព័ន្ធច្បាប់ក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន - ធ្វើឱ្យសេដ្ឋកិច្ចជាតិរីកចម្រើន នៅពេលដែលមានការអនុវត្តច្បាប់និងលិខិតបទដ្ឋាន យ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព - ដាក់ចេញនូវគោលការណ៍វាយតម្លៃអភិបាលកិច្ចនិយតកម្ម - ធ្វើវិសោធនកម្មលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្ត បើចាំបាច់ - ពង្រឹងគោលនយោបាយបទបញ្ញត្តិនិងការអនុវត្ត ក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន - ទទួលបាននូវវិជ្ជាជីវៈជំនាញផ្លូវការក្នុងដោះស្រាយវិវាទក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន - ដើម្បីទទួលបានយន្តការយ៉ាងពិតប្រាកដមួយសម្រាប់មន្ត្រីជំនាញអនុវត្ត - ដើម្បីធានាថា ទាំងលទ្ធផលនិងប្រសិទ្ធផលគឺអាចទទួលយកបានពីភាគីពាក់ព័ន្ធទាំងអស់ - រួមចំណែកក្នុងការកាត់បន្ថយបន្ទុកប្រព័ន្ធយុត្ថាធិការក្នុងប្រទេស - ផ្តល់ជម្រើសល្អមុនឈានដល់ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធយុត្ថាធិការក្នុងប្រទេស - ពង្រឹងការធ្វើបញ្ញត្តិកម្មក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងការវាយតម្លៃផលប៉ះពាល់នៃលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនមានដំណាក់កាលធំៗ ៣គឺ៖- ការចរចា - ការសម្របសម្រួល - សន្និដ្ឋាននិងការវិនិច្ឆ័យដោយផ្អែកលើបទបញ្ញត្តិ យន្តការនេះរួមមានសមាសធាតុសំខាន់ៗ ៨ ចំណុច រួមមាន៖ - រៀបចំយន្តការដោយផ្អែកលើច្បាប់ក្នុងប្រទេស - ការកំណត់បញ្ហា - កំណត់គោលបំណង - វាយតម្លៃផលប៉ះពាល់ភាគីនីមួយៗ - ផ្តល់យោបល់ ឬចរចា - ត្រួតពិនិត្យនិងវាយតម្លៃ - សម្របសម្រួល - សន្និដ្ឋាននិងការវិនិច្ឆ័យដោយផ្អែកលើបទបញ្ញត្តិ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
រហូតមកដល់ពេលនេះនៅមិនទាន់មានយន្តការណាមួយសម្រាប់ពិនិត្យវាយតម្លៃច្បាប់និងការអនុវត្តនូវលិខិតបទដ្ឋាន គតិយុត្ត និងសម្រាប់ដោះស្រាយវិវាទក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន ដែលកំពុងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការ អភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចជាតិ។ ការអនុវត្តឲ្រមានប្រសិទ្ធភាពនូវការត្រួតពិនិត្យវាយតម្លៃ និងដោះស្រាយវិវាទក្នុងវិស័យសាធារ ណការនិងដឹកជញ្ជូន តម្រូវឱ្យមាននូវយន្តការនិងស្ថាប័នជំនាញមួយ ដែលអាចជួយជាគោលការណ៍ណែនាំ។ ដូច្នេះគម្រោងនេះនឹងបានផ្តល់នូវប្រយោជន៍ ជាច្រើនដូចជា៖ - កែលម្អកំណែទម្រង់ច្បាប់និងការអនុវត្តច្បាប់ក្នុងវិស័យការងារសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន - បង្កើនប្រសិទ្ធភាពនិងប្រសិទ្ធផលនៃការអនុវត្តច្បាប់និងបទប្បញ្ញត្តិ - ធានានូវតម្លាភាពនិងឥតខ្ចោះនៃការអនុវត្តច្បាប់និងបទប្បញ្ញត្តិ - ជួយសម្រេចបាននូវគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍ឧស្សាហកម្មឆ្នាំ 2015-2025 តាមរយៈការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រព័ន្ធ ច្បាប់ក្នុងវិស័យសាធារណៈនិងការដឹកជញ្ជូន - ទទួលបាននូវយន្តការមួយសម្រាប់នីតិវិធីដោះស្រាយវិវាទក្នុងវិស័យសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន - ទទួលបាននូវលទ្ធផល និងប្រសិទ្ធផលមួយដែលអាចទទួលយកបានសម្រាប់ភាគីជម្លោះ - ពង្រឹងប្រព័ន្ធយន្តការការងារសម្រាប់ការដោះស្រាយវិវាទ - កាត់បន្ថយនូវបន្ទុកការងាររបស់ប្រព័ន្ធតុលាការជាតិ
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
អ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្តគម្រោងមានដូចតទៅ៖ - ប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូល - ប្រជាជនកម្ពុជាទូទាំងប្រទេស - ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន - ប្រទេសដែលជាម្ចាស់ជំនួយនិងដៃគូអភិវឌ្ឍនានា។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនេះមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញទេ ពីព្រោះគោលបំណងចម្បងនៃគម្រោងនេះគឺ កាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់លើគ្រប់វិស័យតាមលទ្ធភាពដែលអាចធ្វើបាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរសនិងស្រ្តីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះ។ ផ្ទុយទៅវិញ គម្រោងនេះ នឹងចូលរួមលើកកម្ពស់សមភាពយេនឌ័រនៅ ក្នុងការចូលរួមសិក្សា វិភាគ និងចូលរួមយោបល់ និង/ឬចូលរួមសកម្មភាព ជាច្រើនតាមដែលអាចធ្វើបាន។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងមានមន្ត្រីជំនាញ ដែលមានសមត្ថភាពនិងបទពិសោធន៍ពេញលេញ និងគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីអនុវត្តគម្រោងនេះ។ ជំនាញដែលមានដើម្បីអនុវត្តគម្រោងនេះរួមមាន ច្បាប់ ស្រាវជ្រាវនិងអភិវឌ្ឍន៍ ភាសាអង់គ្លេស វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូរទ័រ សេដ្ឋកិច្ច និងទំនាក់ទំនងអន្តរជាតិ។ ប៉ុន្តែក្រសួងក៏ត្រូវការការបណ្តុះបណ្តាលបន្ថែមអ្នកបច្ចេកទេស និងជំនួយពីដៃ គូអភិវឌ្ឍន៍ដើម្បីសហការ និងដំណើរការការអនុវត្តគម្រោងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងនិរន្តរភាព។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គម្រោងនេះនឹងដំណើរការតាមការគ្រោងទុកបើសិនជាមានថវិកាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការអនុវត្តគម្រោង។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
10
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
- សាធារណរដ្ឋប្រជាមានិតចិន - កូរ៉េ - ជប៉ុន - ធនាគារអភិវឌ្ឍអាស៊ី - ធនាគារពិភពលោក - អង្គការ និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៍នានា។
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20212022202320242025Total in 2023 - 2025ថវិកាចរន្ត
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20212022202320242025Total in 2023 - 2025ថវិកាចរន្ត
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0