សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 878
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Design-Build of National Road No.31 Reconstruction and Upgrading Project
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ និងកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ៣១
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/23

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2026

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

58780000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

China Road and Bridge Corporation

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង ឯ.ឧ ខាន់ ម៉ាណេរ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
ផ្លូវជាតិលេខ៣១ ស្ថិតនៅភាគនិរតីនៃប្រទេសកម្ពុជា។ វាជាផ្លូវដ៏សំខាន់មួយតភ្ជាប់ខេត្ត-ក្រុង ដូចជាខេត្តតាកែវ និងកំពត ហើយក៏ជាផ្លូវតភ្ជាប់ដ៏សំខាន់ផងដែរ ដើម្បីពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងខេត្ត-ក្រុង តាមបណ្តោយផ្លូវជាមួយរាជធានីភ្នំពេញ និងកំពង់ផែវៀតណាម។ គម្រោងនេះគឺជាផ្លូវដ៏សំខាន់សម្រាប់ការប្រមូល ចែកចាយ និងដឹកជញ្ជូន NR3 ហើយក៏ជាធាតុផ្សំដ៏សំខាន់នៃបណ្តាញផ្លូវវិទ្យុសកម្មក្នុងរាជធានីភ្នំពេញផងដែរ។ ទិសដៅ​ពី​ទិស​ឦសាន​ទៅ​និរតី។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ផ្លូវជាតិលេខ៣១ ចាប់ផ្តើមពីញ៉ាង ខាងលិចខេត្តតាកែវ កាត់ផ្លូវជាតិលេខ៣ ដោយមានខ្សែសង្វាក់រចនាតម្លៃ K0+000។ ផ្លូវ​នេះ​រត់​ពី​ត្បូង​ទៅ​ជើង​តាម​ផ្លូវជាតិ​លេខ ៣១ ចូល​ខេត្ត​កំពត ត្រង់​ចំណុច K4+770 (ខ្សែ​សង្វាក់​ផ្លូវ​មាន​ស្រាប់​គឺ PK4+772) កាត់​តាម​អង្គរជ័យ បន្ទាយមាស និង​ទីប្រជុំជន​ផ្សេង​ទៀត ហើយ​ទៅ​ដល់​ផ្លូវ​បំបែក​លេខ ៣៣ ត្រើយ​ខាងកើត​កំពង់ត្រាច។ ជាមួយនឹងខ្សែសង្វាក់រចនានៃ K53+539.493 (ខ្សែសង្វាក់ផ្លូវដែលមានស្រាប់គឺ PK55+032) ។ ផ្នែកប្រើប្រាស់នៃផ្លូវដែលមានស្រាប់គឺ 45.149 គីឡូម៉ែត្រ ផ្នែកថ្មីមាន 8.39 គីឡូម៉ែត្រ ហើយអត្រាប្រើប្រាស់ផ្លូវដែលមានស្រាប់គឺ 84.33% ។ និងមានប្រវែងសរុប 53.539 គីឡូម៉ែត្រ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ការស្ថាបនា និងការអនុវត្តដោយជោគជ័យនៃគម្រោងនេះ នឹងជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃការអនុវត្តសម្រាប់ "យុទ្ធសាស្ត្រចតុកោណ" ដែលបានស្នើឡើងនៅក្នុងសន្និសីទនីតិប្បញ្ញត្តិលើកទី 3 នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដោយជួបនឹងគំនិតផ្តួចផ្តើម "ខ្សែក្រវាត់ និងផ្លូវ" របស់ប្រទេសចិន។ វានឹងជួយឱ្យសម្រេចបាននូវយុទ្ធសាស្ត្រអភិវឌ្ឍន៍នៃសមាហរណកម្មបណ្តាញផ្លូវជាតិ និងសមាហរណកម្មចរាចរណ៍អន្តរជាតិនៅកម្ពុជា។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការលើកកម្ពស់ការបង្កើតគំរូសេដ្ឋកិច្ចពហុប៉ូល គាំទ្រ និងលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គមរបស់កម្ពុជា អនុវត្តប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងភ្ជាប់ការកសាងច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចអនុតំបន់ និងពន្លឿនការធ្វើសមាហរណកម្មកម្ពុជាទៅក្នុងសេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ និងពិភពលោក។ ; វាគឺជាតម្រូវការនៃរចនាសម្ព័ន្ធបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ដ៏ល្អឥតខ្ចោះនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ផ្តល់ការលេងពេញលេញដល់ផលប្រយោជន៍រួមនៃការវិនិយោគហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធចរាចរណ៍ និងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍធនធាន និងទេសចរណ៍។ ការសាងសង់គម្រោងឆ្លើយតបទៅនឹងផែនការចរាចរណ៍រួមរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ដោយមានការព្រួយបារម្ភ និងការគាំទ្រពីរដ្ឋាភិបាលគ្រប់លំដាប់ថ្នាក់ ហើយអ្នករស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះទន្ទឹងរង់ចាំការអនុវត្តគម្រោងដំបូង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
2
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ចិន
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0