សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 874
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Establishment of Cambodian Aeronautical Meteorological Center
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងការសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌលឧតុនិយមអាកាសចរស៊ីវិលកម្ពុជា
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/26

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2028

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

27000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

រដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរណ៍ស៊ីវិល

RESPONSIBLE UNIT:

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
១-គម្រោងការសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌលឧតុនិយមអាកាសចរស៊ីវិលកម្ពុជា ២- ការបង្ការនិងកាត់បន្ថយគ្រោះមហន្តរាយធម្មជាតិ ៣- សុវត្ថិភាពនិងភាពជឿជាក់នៃការដឹកជញ្ជូនតាមយន្តហោះ ៤- ការអភិវឌ្ឍនិងវិបុលភាពនៃឧស្សាហកម្ម ៥- កែលំអរសុខុមាលភាពសាធារណៈ
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងនេះមានគោលបំណងធ្វើឱ្យ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឧតុនិយមអាកាសចរណ៍ស៊ីវិល មានភាពប្រសើរឡើង និងកែលម្អសេវាកម្ម និងផលិតផលដែលគាំទ្រដោយផ្ទាល់នូវប្រតិបត្តិការហោះហើរស្តីពីព័ត៌មានអាកាសធាតុ ដែលអាចជឿទុកចិត្តបាន និងសុវត្ថិភាពក្នុងដែនអាកាសពីប្រទេសកម្ពុជាទៅកាន់អង្គការឧតុនិយមពិភពលោក (WMO) ដោយស្របទៅតាមស្តង់ដាររបស់អង្គការ ICAO និងការអនុវត្តអនុសញ្ញាដឹកជញ្ជូនផ្លូវអាកាស ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
វិសាលភាពនៃគម្រោងសាងសង់មានធាតុចូល០៥ សំខាន់ៗ៖ 1- ការងារសំណង់មជ្ឈមណ្ឌលឧតុនិយម 2- ការបំពាក់ឧបករណ៍ 3- ការផ្តល់វគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល 4- ការផ្តល់អ្នកជំនាញការរយៈពេលវែង (ជនបរទេស) 5- ផ្តល់សេវាប្រឹក្សាយោបល់
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
- ការសន្សំពេលធ្វើដំណើរ - ធ្វើឱ្យមានកំណើនលំហូរ ភ្ញៀវទេសចរណ៍, ឧស្សាហកម្ម និង កសិកម្ម - កែលម្អជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងការនេះ។ - ការតភ្ជាប់កាន់តែប្រសើរជាមួយបណ្តាញអាកាសចរក្នុងតំបន់ និងអនុតំបន់។ - បង្កើនបរិមាណទំនិញ និងចំនួនភ្ញៀវទេសចរណ៍ឆ្លងកាត់តាមផ្លូវអាកាស និងបង្កើនភាពទាក់ទាញនៃតំបន់ទេសចរណ៍ទាំងនោះ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ធ្វើឱ្យមានកែលម្អដល់សេវាឧតុនិយមអាកាសចរណ៍ វានឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍, អាកាសយានិក, Flight Dispatchers និងអ្នកពាក់ព័ន្ធក្នុងការគ្រប់គ្រងចរាចរណ៍ផ្លូវអាកាស។ វាក៏មានបំណងពាំនាំមកនូវស្តង់ដារអន្តរជាតិ សម្រាប់ការហោះហើរក្នុងស្រុកមានសុវត្ថិភាពខ្ពស់។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនេះមិនជះឥទ្ធិពលជាអវិជ្ជមានទៅលើសង្គម និង បរិស្ថាននោះទេ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
បុរស និង ស្ត្រី នឹងត្រូវបានចូលរួមជាមួយនឹងការអនុវត្តន៌គម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
រដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរស៊ីវិលមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីអនុវត្តគម្រោងនេះ។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ក្នុងផែនការ
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
2
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ស្វែងរកដៃគូរ
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0