PIP No:
862
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Less than container load (LCL) enhancement Project
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសិក្សាសំណើគម្រោងលើកកម្ពស់ការដឹកជញ្ជូនតិចជាងមួយកុងទឺន័រ (LCL)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Logistic
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
នាយកដ្ឋានភ័ស្តុភារកម្ម នៃអគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
អភិវឌ្ឍន៏ធនធានមនុស្ស បណ្តុះបណ្តាល និងធ្វើទំនើបកម្មបច្ចេកវិជ្ជាលើវិស័យ ដឹកជញ្ជូន និងភស្ដុភារកម្ម។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះ មានគោលដៅដើម្បីបង្កើនភាពដែលអាចរកបាន នៃសេវាកម្មមជ្ឈមណ្ឌលភស្ដុភារ ដែលជាកម្មវត្ថុចំបងនៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្ដទី២: ការអភិវឌ្ឍមជ្ឈមណ្ឌលភស្ដុភារកម្ម សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនពហុគំរូ ក្នុងផែនការមេភស្ដុភារកម្ម ។ លើសពីនេះទៅទៀត គម្រោងនេះ ក៏ផ្ដោតសំខាន់ផងដែរចំពោះការកាត់បន្ថយតម្លៃភស្ដុភារ ដោយការបង្កើតសេវាកម្មភស្ដុភារដែលមានប្រសិទ្ធភាព ស្របតាមកម្មវត្ថុនៃយុទ្ធសាស្រ្ដទី២ នៃផែនការមេភស្ដុភារកម្ម។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះ មានគោលបំណងលើកកម្ពស់ភាពដែលអាចរកបាន នូវសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនតិចជាងកុងទឺន័រ (LCL) និងកាត់បន្ថយថ្លៃដឹកនៃLCL។ គម្រោងនេះ មានសមាសភាគ ចំនួន២ ដូចជា៖
- ទីមួយ ហៅថា “Milk-Run”: ដែល LCL ត្រូវប្រមូលមកទីតាំងរួមមួយសម្រាប់ដាក់ចូលកុងទឺន័រ ដើម្បីបិតសៀល ហើយសៀលនោះពុំអាចបើបាន រង់ចាំរហូតទៅដល់គោលដៅចុងក្រោយ។ ដោយមានការកែប្រែបទបញ្ញត្ដិពីអគ្គនាយកដ្ឋាកគយ និងរដ្ឋករ LCL នឹងអាចអនុវត្ដបានតាមរូបភាពនេះ។ ឧទាហរណ៍៖ យើងអាចប្រមូលទំនិញពាក់កណ្ដាលនៅរាជធានីភ្នំពេញ និងពាក់កណ្ដាលទៀតនៅក្រុងបាវិត បន្ទាប់មកបញ្ជូនទំនិញមួយកុងទឺន័រពេញទៅជប៉ុន ឬចិន តាមរយៈកំពង់ផែវៀតណាម។ មធ្យោបាយនេះ នឹងអនុញ្ញាតបង្កើតឱ្យមានធុរកិច្ចថ្មី នៅក្នុងទីផ្សារLCL ។
- សមាសភាពមួយទៀតនោះ គឺហៅថា “LCL one-stop-service” : ទីផ្សារLCL ត្រូវបានបំបែក។ ផែស្ងួតឯកទេសជាច្រើន មាននៅក្នុងទីផ្សារ ហើយពួកគេធ្វើប្រតិបត្ដិការផ្សេងៗពីគ្នា ដោយគ្មានការសហការជាមួយគ្នា ដែលធ្វើឱ្យការចាត់ចែងក្នុងទីផ្សារពុំមានប្រសិទ្ធភាព នៅក្នុងទីផ្សារតូចៗ និងមានលក្ខណៈផុយស្រួយ។ នៅក្នុងសមសភាពនេះ គឺបង្កើតសេវាកម្មមួយ One-Stop Service ដូច្នេះមនុស្សគ្រប់គ្នាអាចស្វែងរកដំណោះស្រាយដែលមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតនៅក្នុងទៅផ្សារ LCL។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
៩៨% នៃសហគ្រាសនៅកម្ពុជា គឺជាសហគ្រាសធនតូច និងមធ្យម។ ខណៈពេលដែលក្រុមហ៊ុនធំៗ និងក្រុមហ៊ុន អន្ដរជាតិ មានទំនិញច្រើនអាចដឹកជញ្ជូនតាមរូបភាពកុងទឺន័រពេញ (FCL) ក្រុមហ៊ុនតូចៗពុំមានទំនិញគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ដឹកពេញកុងទឺន័ររាល់ថ្ងៃនោះទេ ហើយអាចនឹងត្រូវរង់ចាំយូរមុនពេលដឹកទំនិញតាមកាប៉ាល់ទៅគោលដៅបន្ទាប់។ សម្មភាពLCL មានរួមមកហើយនៅកម្ពុជា។ ប៉ុន្ដែទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយ កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងនេះនៅមានកម្រិតសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនធំ ហើយវាហាក់បីដូចជាពុំអាចផ្គត់ផ្គងឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ទៅតាមទីផ្សារLCL។ ជារួមមក ករណីដែលអាចរកបាននូវទីផ្សារLCL គឺនៅមានកម្រិតនៅឡើង។ ហេតុដូច្នេះហើយ តម្លៃរបស់សេវា LCL គឺមានតម្លៃខ្ពស់ (ជារឿយៗមានតម្លៃថ្លៃដូចដឹកតាមសេវាកម្ម FLC)។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
o ប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូល
o ប្រជាជនកម្ពុជាទូទាំងប្រទេស
o ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
o វិស័យឯកជន ជាពិសេសសហគ្រាសធនតូច និងធនមធ្យម |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះ ពុំមានផលប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាន និងប្រជាពលរដ្ឋនោះទេ ពីព្រោះគម្រោងនេះ ផ្ដោតសំខាន់តែទៅលើការកសាងសមត្ថភាព និងការបង្កើតលទ្ធភាព ក្នុងវិស័យដឹកជញ្ចូន និងភស្ដុភារកម្ម ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
សម្រាប់កម្រោងនេះ ទោះបីស្ថិតនៅទីតាំងកន្លែងណាក៏ដោយ វាពុំមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរសនិងស្រ្តីទេ ប៉ុន្តែផ្ទុយទៅវិញគម្រោងនេះនឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៏ដល់ផលប្រយោជន៏បុរសនិងស្រ្តីជាច្រើននៅក្នុងពេលអនុវត្ត គម្រោង។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍មួយចំនួនសម្រាប់ការអនុវត្ដ។ ប៉ុន្ដែ យើងត្រូវការមនុស្សដែលមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍ ព្រមទាំងការបណ្ដុះបណ្ដាលនៅក្រៅប្រទេស ដើម្បីជាជំនួយបន្ថែម ពីព្រោះគម្រោងនេះហាក់បីដូចជាថ្មីសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា និងត្រូវការបទពិសោធន៍តាមរយៈការអនុវត្ដកន្លងមកនៅបរទេស។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
The project will not be the problem or delay if any fund is provided on time. |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
o ជប៉ុន
o សាធារណរដ្ឋប្រជាមានិតចិន
o កូរ៉េ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|