សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 799
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Phnom Penh Logistics Complex
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌលភស្តុភារកម្មភ្នំពេញ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

125000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Logistics

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានសហប្រតិបត្តិការភស្តុភារកម្ម នៃអគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
អភិវឌ្ឍន៏ធនធានមនុស្ស បណ្តុះបណ្តាលមន្ត្រីពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោង ជំរុញការចូលរួមពីវិស័យឯកជនក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ វិស័យឡូជិស្ទីកតាមរយៈការពង្រឹងយន្តការ “ភាពជាដៃគូរវាងវិស័យសាធារណៈ និងវិស័យឯកជន”។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងនៃគម្រោងគឺបន្តអភិវឌ្ឍបណ្តាញហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធគមនាគមន៍ដឹកជញ្ជូនគ្រប់ប្រភេទ រួមជាមួយនឹង ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង ឱ្យក្លាយទៅជាប្រព័ន្ធឡូជិស្ទីកមួយដ៏រស់រវើក មានសុវត្ថិភាព តម្លាភាព ក្នុងគោលដៅកាត់បន្ថយតម្លៃសេវាដឹកជញ្ជូនឱ្យមានកម្រិតប្រកួតប្រជែងធៀបទៅនឹងប្រទេសជិតខាង និងមានប្រសិទ្ធភាពសំដៅរួមចំណែកលើកកម្ពស់ភាពប្រកួតប្រជែងនៃសេដ្ឋកិច្ចជាតិ និងសុខុមាលភាពរបស់ប្រជាជន។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
o ២០១៩ - ២០២០ សិក្សាគម្រោងជាក់ស្តែង (Feasible Study) o ២០២១ - ២០២៣ ទិញដីសាងសង់ចំណតរថយន្តធនធ្ងន់សាធារណៈ (Public Truck Terminal) សាងសង់ឃ្លាំងត្រជាក់ (Cold Storage) សាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័នមូលដ្ឋាន (Basic Infrastructure) o ២០២៤ - ២០២៦ សាងសង់មជ្ឍមណ្ឌលបែងចែកសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនឯកជន (Distribution Center for private companies)
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
យោងលើហេតុផលកើនឡើងជាលំដាប់នៃទំនិញនាំចេញនាំចូលពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំឥតឈប់ឈរ ស្របទៅនឹងកំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ និងចំណូលរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ នាំមកនូវការកើនឡើងនៃវិស័យដឹកជញ្ជូន និងឡូជិស្ទីក។ យ៉ាងណាមិញ ទំនិញចេញពីរោងចក្រសហគ្រាស សម្ភារៈសាងសង់ និងទំនិញប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ មានចរាចរណ៍មមាញឹកខ្លាំងនៅទីក្រុងភ្នំពេញ។ រោងចក្រសហគ្រាស និងតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេសជាច្រើន ក៏ដូចជាក្រុមហ៊ុនបំរើសេវាកម្មឡូជិស្ទីក មាន ផែស្ងួតជាដើមដែលទាក់ទាញការដឹកជញ្ជូនទំនិញធំៗ មានរាយប៉ាយតាមជាយក្រុងភ្នំពេញ។ ទាំងនេះ នាំមកនូវសេវាកម្មឡូជិស្ទីកគ្មានប្រសិទ្ធភាព ហើយក៏ជាដើមហេតុនៃការកកស្ទះចរាចរនៅរាជធានីភ្នំពេញផងដែរ។ ផ្ទុយទៅវិញ នៅតាមតំបន់ជាយរាជធានីបច្ចុប្បនកំពុងមានការកើនឡើងឥតឈប់ឈរនូវបរិមាណរថយន្តធំៗ ជាលទ្ធផលនាំឱ្យមានការរិតបន្តឹងនៃចរាចររថយន្តធនធ្ងន់ចូលក្នុងរាជធានីនៅពេលថ្ងៃ។ បន្ថែមពីនេះ ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ កំពុងមានតម្រូវការខ្លាំងនៅទីប្រជុំជនក្នុងការបញ្ជូនទំនិញឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព។ បើយោងតាមការសិក្សាស្រាវជ្រាវរបស់អង្គភាព KOICA កាលពីឆ្នាំ ២០១៤ បង្ហាញឱ្យឃើញថា មានតម្រូវការបង្កើតឱ្យមាន Logistics Complex មួយនៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ និងនៅតាមតំបន់មានទីក្រុង។ ហេតុដូច្នេះហើយ ការបង្កើតឱ្យមាន Logistics Complex នៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ នាំមកនូវការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពសេវាកម្មដឹកជញ្ជូន ក៏ដូចជាជួយកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរនៅក្នុងរាជធានី។ ម្យ៉ាងវិញទៀតគឺជួយសម្រួលដល់ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មក្នុងស្រុក ក៏ដូចជាជាមួយអន្តរជាតិផងដែរ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
o ទទួលបានសេវាកម្មដឹកជញ្ជូន និងបញ្ជូនទំនិញយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព o ធ្វើសេវាកម្មឡូជិស្ទីកនៅក្នុងកុំផ្លិកទំនើបបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស o បង្កើនប្រសិទ្ធភាពត្រួតពិនិត្យចរាចរទំនិញចេញចូលក្នុងក្រុងបានច្រើនដោយសាមានសេវាឡូជិស្ទីកនៅជាយរាជធានី o មានប្រសិទ្ធភាពក្នុងការប្រើប្រាស់ដីធ្លីនៅតាមតំបន់ជាយរាជធានី
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនេះពុំមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រជាជននិងបរិស្ថានទេ
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរសនិងស្រ្តីទេផ្ទុយទៅវិញគម្រោងនេះនឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៍សំរាប់យុវជន
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្មមិនមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងនេះទេ ប៉ុន្តែ ដោយសាគម្រោងនេះជាប្រភេទគម្រោង “ភាពជាដៃគូរវាងរដ្ឋនិងឯកជន” ចាំបាច់ត្រូវសហការជាមួយអ្នក ជំនាញពីវិស័យឯកជន ទាំងការសិក្សាគម្រោងជាក់ស្តែង ទាំងការសាងសង់ និងទាំងការបណ្តុះបណ្តាលការ គ្រប់គ្រងនិងអនុវត្តន៍គម្រោងរហូតដល់កិច្ចសន្យាគម្រោងត្រូវបានបញ្ចប់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
o សំណើគម្រោងស្របទៅនឹងយុទ្ធសាស្រ្តចតុកោណដំណាក់កាលទី៣ របស់រាជរដ្ឋាភិបាល និងបានសម្រេច ទទួលយកសំណើរួចមកហើយពីក្រសួងសេដកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ o ការពិភាក្សាលើសំណើគម្រោងបានប្រព្រឹត្តទៅច្រើនដងរួចមកហើយជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ ប៉ុន្តែលទ្ធផលបានត្រឹមតែទុកចាំពិចារណាបន្ត។ បញ្ហាប្រឈមរបស់គម្រោងគឺ៖ o មិនទាន់ចេញសេចក្តីសម្រេចចុងក្រោយពីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីអនុញ្ញាតិឱ្យគម្រោងបានចាប់ ផ្តើមធ្វើការសិក្សាលម្អិតរបស់គម្រោង o មិនទាន់សម្រេចលើថវិកាសម្រាប់ដំណើរការគម្រោង។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
2
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
o ធនាគាពិភពលោក o ធនាគាអភិវឌ្ឍអាស៊ី ADB o JICA
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0