PIP No:
805
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Construction of Port in Prek Koy commune, Saang district, Kandal province
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
សាងសង់សំណង់ផែថ្ម ស្ថិតនៅឃុំព្រែកគយ ស្រុកស្អាង ខេត្តកណ្តាល
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of waterways, Maritime and ports
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ជួយសម្រួលដល់ការ ស្តុក និងដឹកជញ្ជូន ទំនិញ ដំណាំកសិ-ឧស្សហកម្មគ្រប់ប្រភេទរបស់ប្រជាពលរដ្ឋនៅទីនោះ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
១.សម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញនិងដំណាំកសិ-ឧស្សាហកម្ម
២.ជាចំណតសម្រាប់ការឡើងចុះទំនិញ និងដំណាំកសិ-ឧស្សាហកម្ម
៣.ជួយកាត់បន្ថយចំណាយថ្លៃដើម និងចំណេញពេលវេលា
៤.លើកកម្ពស់ជីវភាពប្រជាពលរដ្ឋនៅតំបន់នោះ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
១.សំណង់កំពង់ផែថ្មថ្មី មានបណ្តោយ 60ម x 40ម និងកំរាលបេតុងការិយាល័យទំហំ 100ម២ នៅឃុំព្រែកគយ ស្រុកស្អាង ខេត្តកណ្តាល
២.សាងសង់ផ្លូវចូល និង ផ្លូវឡើង-ចុះផែ
៣.សាងសង់ចំណតកុងតឺន័រ
៤.ការងារបូមស្តារអាងនាវា-ឃ្លួងនាវា
៥.ការងារសាងសង់អគ្គាររដ្ឋបាល និងរោងជាងជួសជុលថែទាំនាវា។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនេះ ជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់ ដោយសារនៅតំបន់នោះមិនមានកំពង់ផែ ដែលជាចំណត់សម្រាប់ដឹកជញ្ជូននំនិញ និងដំណាំកសិ-ឧស្សាកម្ម របស់ប្រជាពលរដ្ឋនៅតំបន់ខាងលើ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
១.លើកកម្ពស់កម្រិតជីវភាពប្រជាពលរដ្ឋ
២.កាត់បន្ថយថ្លៃដើម
៣.សម្រួលដល់ការលើកដាក់ទំនិញគ្រប់ប្រភេទ ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សេដ្ឋកិច្ច-សង្គម បរិស្ថាន ត្រូវបានរៀបចំហើយ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ក្នុងដំណាក់កាលកំពុងសាងសង់ជាឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋនៅទីនោះទាំងបុរស និងស្រ្តី។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ការកំណត់ចំណុចសំខាន់ៗ និងសិក្សាបឋម បានកំពុងរៀបចំកិច្ចសន្យាសំណង់ និងកិច្ចព្រមព្រៀងប្រហែលអាចបង្កឲ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
នាយកដ្ឋានហេដ្ឋេចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវទឹក និងសំណង់កំពង់ផែ នៃអគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង កំពង់ផែក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន មានសមត្ថភាព និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់លើការអនុវត្តគម្រោងសាងសង់សំណង់កំពង់ផែថ្មខាងលើនេះ។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|