សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 797
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Tracking and Tracing System​ (TTS)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ ប្រព័ន្ធព័ត៌មានរំហូរនៃការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរ (TTS)
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

614500

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Department of Logistics Information

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានព័ត៌មានភស្តុភារកម្ម

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ផ្តោតទៅលើគំនិតផ្តួចផ្តើមឆ្ពោះទៅរកឧស្សាហកម្មដែលពឹងផ្អែកលើបច្ចេកវិទ្យា និងចំណោះដឹក
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងសំខាន់នៃគម្រោងនេះគឺដើម្បីលើកកម្ពស់ប្រតិបត្តិការដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងអាចទុកចិត្តបានដោយឧបករណ៍ GPS ។ ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅនេះ ផែនការសកម្មភាពចំនួនបួនខាងក្រោមត្រូវអនុវត្ត៖ 1) ចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ និងលើកទឹកចិត្តអ្នកផ្តល់សេវាដឹកជញ្ជូនទាំងអស់ឱ្យចូលរួម ចុះឈ្មោះ និងដំឡើង GPS ស្របច្បាប់ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធផ្តល់រង្វាន់។ ២) បង្កើតប្រព័ន្ធវាយតម្លៃសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរ 3) ដំឡើងកម្មវិធី និងម៉ាស៊ីនមេ គ្រប់គ្រងទិន្នន័យ GPS និងផ្តល់ទិន្នន័យដល់ដៃគូអ្នកផ្តល់សេវាដឹកជញ្ជូន។ 4) កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលអ្នកពាក់ព័ន្ធ
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ប្រទេសកម្ពុជា ការចំណាយលើភស្តុភារកើនឡើង ការពន្យារពេលដឹកជញ្ជូន និងការបង្កើនចម្ងាយធ្វើដំណើរដោយរថយន្តដឹកទំនិញ និងកង្វះសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនពហុមធ្យោបាយ។ ដើម្បីជម្នះបញ្ហាទាំងនេះ និងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អ្នកផ្តល់សេវាភស្តុភារ និងដៃគូ ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធតាមដាន និងតាមដានគឺជាដំណោះស្រាយដ៏ល្អ ហើយនឹងផ្តល់នូវលទ្ធផលដូចខាងក្រោមៈ - ទទួលបានព័ត៌មាននៃចលនា ឬទីតាំងរបស់រថយន្ត ឬកុងតឺន័រ - ធ្វើឱ្យស្ថានភាពចរាចរណ៍មានសុវត្ថិភាព ឬកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ - ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុនប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងទំនុកចិត្តក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរ - កាត់បន្ថយការពន្យារពេលដឹកជញ្ជូន - ការលើកកម្ពស់បរិយាកាសវិនិយោគរបស់កម្ពុជា។ - រក្សាទុកទិន្នន័យនៃយានជំនិះ ដើម្បីយកទៅវិភាគ ការទទួលបានទិន្នន័យដឹកជញ្ជូនរបស់រថយន្តដឹកទំនិញឆ្លងកាត់ប្រទេសបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា ដូច្នេះវាអាចកាត់បន្ថយថ្លៃដើម និងបង្កើនប្រាក់ចំណូល ដើម្បីអភិវឌ្ឍវិស័យភស្តុភារ វិស័យឧស្សាហកម្ម និងកសិឧស្សាហកម្ម ជាមួយនឹងគោលនយោបាយ និងប្រកាសលេខ ២៤៦ របស់ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។ - ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវចំណាត់ថ្នាក់សន្ទស្សន៍ប្រតិបត្តិការដឹកជញ្ជូន (LPI) -អាចសម្រេចបាននូវគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍ឧស្សាហកម្ម (IDP) 2015-2025
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
តាមដាន និងតាមដានយន្តការរួមបញ្ចូលគ្នាយ៉ាងរលូនជាមួយនឹងនីតិវិធីគ្រប់គ្រងខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ និងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ស្វ័យប្រវត្តិកម្ម ធ្វើទំនើបកម្ម និងសម្រួលដំណើរការដែលផ្តល់នូវភាពមើលឃើញ និងការសម្របសម្រួលកាន់តែខ្លាំងរវាងអាជ្ញាធរ និងស្ថាប័នផ្សេងៗដោយជៀសមិនរួច ដោយសារលំហូរ និងដំណើរការការងារនីតិវិធីប្រសើរឡើង និងមានប្រសិទ្ធភាព។ ដូចនេះ ជាមួយនឹងការតាមដាន ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធតាមដាន នឹងរួមចំណែកធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវវិស័យភ័ស្តុភារនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាដូចខាងក្រោម៖ - កែលម្អចលនាដឹកជញ្ជូននៃសេវាភស្តុភារនៅកម្ពុជា - ចូលប្រើព័ត៌មានសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់តាមរយៈប្រព័ន្ធ GPS Tracing and Tracking សម្រាប់សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្សេងៗដែលផ្តល់ឲ្យក្រុមហ៊ុន និងការធ្វើឱ្យជាក់ស្តែងនៃការមើលឃើញភ័ស្តុភារ។ - កត់ត្រាល្បឿន ឬសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃរបស់ក្រុមហ៊ុន Logistics ដើម្បីបង្កើនគុណភាពនៃសេវាកម្ម Logistics - ផ្តល់ព័ត៌មានត្រឹមត្រូវដើម្បីគ្រប់គ្រងការរំពឹងទុកនៃខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់នៃការធ្វើឱ្យខ្លីពេលវេលានាំមុខសម្រាប់ការកាត់បន្ថយថ្លៃដើម - វិភាគបញ្ហាសុវត្ថិភាពដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងការប្រមូលទិន្នន័យលើយានជំនិះដឹកជញ្ជូន និងបទបើកបរ។ - ដឹងពីព័ត៌មានពិតនៃលំហូរទំនិញទាំងមូល ថាតើតំបន់ណាមួយមានសក្តានុពលក្នុងការនាំចូល នាំចេញទំនិញ ឬទំហំនៃប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុន ដូច្នេះយើងអាចយកទិន្នន័យមកវិភាគ ត្រួតពិនិត្យលំហូរទំនិញឆ្លងកាត់ព្រំដែន ឬ នៅក្នុងប្រទេសមួយ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
អ្នកទទួលផលផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះនឹងក្លាយជាអ្នកផ្តល់សេវាភស្តុភារឯកជន អ្នកប្រើប្រាស់សេវាភស្តុភារ (LSUs) ដៃគូអន្តរជាតិ និងក្នុងស្រុក កម្ពុជា និង RGC ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះមិនប៉ះពាល់ដល់យេនឌ័រទេ
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្មមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍មួយចំនួន ហើយអគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្មក៏ត្រូវការបណ្តុះបណ្តាលអ្នកបច្ចេកទេស និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៏ដើម្បីជួយដំណើរការនៃការអនុវត្តន៏គម្រោងប្រព័ន្ធតាមដានរំហូរការដឹកជញ្ជូនទំនិញ (Tracking and Tracing System) ឲ្យមានដំណើរការដោយប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់បំផុត។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គម្រោងនេះត្រូវបានគ្រោងទុក
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
30
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0