PIP No:
797
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Tracking and Tracing System (TTS)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ប្រព័ន្ធព័ត៌មានរំហូរនៃការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរ (TTS)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Department of Logistics Information
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានភស្តុភារកម្ម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ផ្តោតទៅលើគំនិតផ្តួចផ្តើមឆ្ពោះទៅរកឧស្សាហកម្មដែលពឹងផ្អែកលើបច្ចេកវិទ្យា និងចំណោះដឹក |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងសំខាន់នៃគម្រោងនេះគឺដើម្បីលើកកម្ពស់ប្រតិបត្តិការដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងអាចទុកចិត្តបានដោយឧបករណ៍ GPS ។
ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅនេះ ផែនការសកម្មភាពចំនួនបួនខាងក្រោមត្រូវអនុវត្ត៖
1) ចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ និងលើកទឹកចិត្តអ្នកផ្តល់សេវាដឹកជញ្ជូនទាំងអស់ឱ្យចូលរួម ចុះឈ្មោះ និងដំឡើង GPS ស្របច្បាប់ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធផ្តល់រង្វាន់។
២) បង្កើតប្រព័ន្ធវាយតម្លៃសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរ
3) ដំឡើងកម្មវិធី និងម៉ាស៊ីនមេ គ្រប់គ្រងទិន្នន័យ GPS និងផ្តល់ទិន្នន័យដល់ដៃគូអ្នកផ្តល់សេវាដឹកជញ្ជូន។
4) កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលអ្នកពាក់ព័ន្ធ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ប្រទេសកម្ពុជា ការចំណាយលើភស្តុភារកើនឡើង ការពន្យារពេលដឹកជញ្ជូន និងការបង្កើនចម្ងាយធ្វើដំណើរដោយរថយន្តដឹកទំនិញ និងកង្វះសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនពហុមធ្យោបាយ។ ដើម្បីជម្នះបញ្ហាទាំងនេះ និងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អ្នកផ្តល់សេវាភស្តុភារ និងដៃគូ ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធតាមដាន និងតាមដានគឺជាដំណោះស្រាយដ៏ល្អ ហើយនឹងផ្តល់នូវលទ្ធផលដូចខាងក្រោមៈ
- ទទួលបានព័ត៌មាននៃចលនា ឬទីតាំងរបស់រថយន្ត ឬកុងតឺន័រ
- ធ្វើឱ្យស្ថានភាពចរាចរណ៍មានសុវត្ថិភាព ឬកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍
- ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុនប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងទំនុកចិត្តក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរ
- កាត់បន្ថយការពន្យារពេលដឹកជញ្ជូន
- ការលើកកម្ពស់បរិយាកាសវិនិយោគរបស់កម្ពុជា។
- រក្សាទុកទិន្នន័យនៃយានជំនិះ ដើម្បីយកទៅវិភាគ
ការទទួលបានទិន្នន័យដឹកជញ្ជូនរបស់រថយន្តដឹកទំនិញឆ្លងកាត់ប្រទេសបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា ដូច្នេះវាអាចកាត់បន្ថយថ្លៃដើម និងបង្កើនប្រាក់ចំណូល ដើម្បីអភិវឌ្ឍវិស័យភស្តុភារ វិស័យឧស្សាហកម្ម និងកសិឧស្សាហកម្ម ជាមួយនឹងគោលនយោបាយ និងប្រកាសលេខ ២៤៦ របស់ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។
- ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវចំណាត់ថ្នាក់សន្ទស្សន៍ប្រតិបត្តិការដឹកជញ្ជូន (LPI)
-អាចសម្រេចបាននូវគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍ឧស្សាហកម្ម (IDP) 2015-2025 |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
តាមដាន និងតាមដានយន្តការរួមបញ្ចូលគ្នាយ៉ាងរលូនជាមួយនឹងនីតិវិធីគ្រប់គ្រងខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ និងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ស្វ័យប្រវត្តិកម្ម ធ្វើទំនើបកម្ម និងសម្រួលដំណើរការដែលផ្តល់នូវភាពមើលឃើញ និងការសម្របសម្រួលកាន់តែខ្លាំងរវាងអាជ្ញាធរ និងស្ថាប័នផ្សេងៗដោយជៀសមិនរួច ដោយសារលំហូរ និងដំណើរការការងារនីតិវិធីប្រសើរឡើង និងមានប្រសិទ្ធភាព។ ដូចនេះ ជាមួយនឹងការតាមដាន ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធតាមដាន នឹងរួមចំណែកធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវវិស័យភ័ស្តុភារនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាដូចខាងក្រោម៖
- កែលម្អចលនាដឹកជញ្ជូននៃសេវាភស្តុភារនៅកម្ពុជា
- ចូលប្រើព័ត៌មានសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់តាមរយៈប្រព័ន្ធ GPS Tracing and Tracking សម្រាប់សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្សេងៗដែលផ្តល់ឲ្យក្រុមហ៊ុន និងការធ្វើឱ្យជាក់ស្តែងនៃការមើលឃើញភ័ស្តុភារ។
- កត់ត្រាល្បឿន ឬសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃរបស់ក្រុមហ៊ុន Logistics ដើម្បីបង្កើនគុណភាពនៃសេវាកម្ម Logistics
- ផ្តល់ព័ត៌មានត្រឹមត្រូវដើម្បីគ្រប់គ្រងការរំពឹងទុកនៃខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់នៃការធ្វើឱ្យខ្លីពេលវេលានាំមុខសម្រាប់ការកាត់បន្ថយថ្លៃដើម
- វិភាគបញ្ហាសុវត្ថិភាពដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងការប្រមូលទិន្នន័យលើយានជំនិះដឹកជញ្ជូន និងបទបើកបរ។
- ដឹងពីព័ត៌មានពិតនៃលំហូរទំនិញទាំងមូល ថាតើតំបន់ណាមួយមានសក្តានុពលក្នុងការនាំចូល នាំចេញទំនិញ ឬទំហំនៃប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុន ដូច្នេះយើងអាចយកទិន្នន័យមកវិភាគ ត្រួតពិនិត្យលំហូរទំនិញឆ្លងកាត់ព្រំដែន ឬ នៅក្នុងប្រទេសមួយ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
អ្នកទទួលផលផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះនឹងក្លាយជាអ្នកផ្តល់សេវាភស្តុភារឯកជន អ្នកប្រើប្រាស់សេវាភស្តុភារ (LSUs) ដៃគូអន្តរជាតិ និងក្នុងស្រុក កម្ពុជា និង RGC ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
|
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះមិនប៉ះពាល់ដល់យេនឌ័រទេ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្មមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍មួយចំនួន ហើយអគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្មក៏ត្រូវការបណ្តុះបណ្តាលអ្នកបច្ចេកទេស និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៏ដើម្បីជួយដំណើរការនៃការអនុវត្តន៏គម្រោងប្រព័ន្ធតាមដានរំហូរការដឹកជញ្ជូនទំនិញ (Tracking and Tracing System) ឲ្យមានដំណើរការដោយប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់បំផុត។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងនេះត្រូវបានគ្រោងទុក |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
30
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|