PIP No:
828
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Sihanoukville Port Inland Container Depot (ICD) Development Project.
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ផែស្ងួត (ICD) កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Sihanoukville Autonomous Port
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
នាពេលបច្ចុប្បន្ន បរិមាណកុងតេន័រឆ្លងកាត់ ក.ស.ស មានប្រមាណ 541,288/ឆ្នាំ (ឆ្នាំ2018) ។ ទន្ទឹមហ្នឹងនេះ ទីលានកុងតេន័រ មានស្រាប់មានទំហំ ១៥ ហ.ត ហើយតម្រូវការទីលានទំហំដល់ ៣០ ហ.ត នៅឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ (យោងតាមការសិក្សាតម្រូវការអនាគតរបស់ JICA និង ក.ស.ស) ។ ហេតុដូច្នោះ កសស បានទិញដីទំហំ ប្រមាណ ៥៤ហ.ត ដែលស្ថិតនៅតាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ៤ ចំងាយប្រមាណ ២៥គ.ម បម្រុងទុកសម្រាប់ធ្វើជា Inland Container Depot (ICD) ។ ក្នុងដំណាក់កាលទី១ ក.ស.ស គ្រោងផែនការរៀបចំអភិវឌ្ឍន៍ដីប្រមាណ ៣០ហ.ត និងបំពាក់គ្រឿងចក្រធុនធ្ងន់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការលើកដាក់កុងតេន័រ ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងនៃគម្រោងនេះគឺ ការអភិវឌ្ឍន៍ទីលានស្តុកកុងតេន័រ(ICD) ទំហំ២០ហ.ត និងបំពាក់គ្រឿងចក្រលើកដាក់ កុងតែន័រ ដើម្បីជួយបង្កើនសមត្ថភាពលើកដាក់កុងតេន័ររបស់ ក.ស.ស កាត់បន្ថយការស្ទះចរាចរនៅមុខចំណតផែ កុងតែន័រ បង្កើនប្រសិទ្ធិភាពនៃការប្រើប្រាស់គ្រឿងចក្រ ជា Pre-gate សម្រាប់ ក.ស.ស ជាទីលានស្តុកកុងតែន័រ សំបក (Empty) ជាចំណតរថយន្តកុងតែន័រ និងរថយន្តផេ្សងៗ និងប្រែក្លាយតំបន់ជុំវិញជាតំបន់អភិវឌ្ឍន៍នាអនាគត សម្រាប់ខេត្តព្រះសីហនុ ដោយចូលរួមចំណែកបង្កើនល្បឿនក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចនៃ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
-ការអភិវឌ្ឍន៍ និងសាងសង់ទីលានស្តុកកុងតេន័រ (ICD) ទំហំ ២០ហ.ត
-ការងារលទ្ធកម្មគ្រឿងចក្រលើកដាក់កុងតែន័រ
-ការងារសាងសង់អាគាររដ្ឋបាល រោងជាងជួសជុលថែទាំ និង
-ការងារសេវាទីប្រឹក្សា ។ល។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ការអភិវឌ្ឍន៍ទីលានស្តុកកុងតេន័រ (ICD) ទំហំ ៥៤ហ.ត និងបំពាក់គ្រឿងចក្រលើកដាក់កុងតែន័រ ដើម្បីជួយបង្កើន សមត្ថភាពលើកដាក់កុងតេន័ររបស់ ក.ស.ស កាត់បន្ថយការស្ទះចរាចរនៅមុខចំណតផែកុងតែន័ររៀងរាល់ចុងសប្តាហ៌ បង្កើនប្រសិទ្ធិភាពនៃការប្រើប្រាស់គ្រឿងចក្រកុងតេន័រ ដើម្បីធានាបាននូវនិរន្តរភាព នៃលំហូរទំនិញចេញ-ចូលកំពង់ផែ ប្រកបដោយលក្ខណៈប្រកួតប្រជែងគុណភាពសេវា និងមិនកកស្ទះចរាចរទំនិញនាពេលអនាគត ឆ្លើយតបបាននូវ គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍ វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា ឆ្នាំ២០១៥-២០២៥ នោះ ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
គម្រោងនេះ នឹងផ្តល់ប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់ប្រជាពលរដ្ឋខេត្តព្រះសីហនុប្រមាណ ២៣០,០០០នាក់ ហើយ ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាប្រមាណ ១៥លាននាក់ នឹងទទួលផលប្រយោជន៍មិនផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះ ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍វាយតម្លៃផលប៉ះពាល់ផែ្នកបរិស្ថាន ត្រូវបានរៀបចំឡើងក្នុងអំឡុងពេល នៃការសិក្សាលទ្ធភាព ដោយផែ្អក តាមគោលការណ៍ណែនាំរបស់ក្រសួងបរិស្ថាន ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះ មិនមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងគម្រោង ក៍ដូចជាការចូលរួមយ៉ាងសកម្ម ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះទេ ជាពិសេស ស្ត្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តក្នុងការបម្រើការងារឱ្យក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាគម្រោង ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ និងក្រុមហ៊ុនម៉ៅការបន្តផងដែរ ក្នុងអំឡុងអនុវត្តន៍គម្រោង ។ ក្នុងដំណាក់ប្រតិបត្តិការ គម្រោងនេះ នឹងបង្កើតការងារជូនប្រជាពលរដ្ឋក្នុងមូលដ្ឋានរាប់ម៉ឺននាក់ ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង (PMU) ដែលជាអង្គភាពជំនាញ និងធ្លាប់មានបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការអនុវត្តន៍ គម្រោងនានាជាមួយដៃគូរអភិវឌ្ឍន៍ នឹងត្រូវបានបន្តចាត់ចែង និងអនុវត្តគម្រោងនេះ ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងបានកំពុងស្វែងរកដៃគូរអភិវឌ្ឍន៍ ។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ក្នុងដំណាក់កាលសិក្សាលទ្ធភាព ក.ស.ស រំពឹងទុកថា ទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិនៃប្រទេសជប៉ុន-Japan International Cooperation Agency (JICA)នឹងបន្តគាំទ្រ និងផ្តល់ប្រាក់កម្ចីសម្បទាន ។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|