សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 828
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Sihanoukville Port Inland Container Depot (ICD) Development Project.
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ផែស្ងួត (ICD) កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

03/01/22

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

01/03/2024

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

39229275

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Sihanoukville Autonomous Port

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងដែលបានលុបចោល


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
នាពេលបច្ចុប្បន្ន បរិមាណកុងតេន័រឆ្លងកាត់ ក.ស.ស មានប្រមាណ 541,288/ឆ្នាំ (ឆ្នាំ2018) ។ ទន្ទឹមហ្នឹងនេះ ទីលានកុងតេន័រ មានស្រាប់មានទំហំ ១៥ ហ.ត ហើយតម្រូវការទីលានទំហំដល់ ៣០ ហ.ត នៅឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ (យោងតាមការសិក្សាតម្រូវការអនាគតរបស់ JICA និង ក.ស.ស) ។ ហេតុដូច្នោះ កសស បានទិញដីទំហំ ប្រមាណ ៥៤ហ.ត ដែលស្ថិតនៅតាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ៤ ចំងាយប្រមាណ ២៥គ.ម បម្រុងទុកសម្រាប់ធ្វើជា Inland Container Depot (ICD) ។ ក្នុងដំណាក់កាលទី១ ក.ស.ស គ្រោងផែនការរៀបចំអភិវឌ្ឍន៍ដីប្រមាណ ៣០ហ.ត និងបំពាក់គ្រឿងចក្រធុនធ្ងន់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការលើកដាក់កុងតេន័រ ។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងនៃគម្រោងនេះគឺ ការអភិវឌ្ឍន៍ទីលានស្តុកកុងតេន័រ(ICD) ទំហំ២០ហ.ត និងបំពាក់គ្រឿងចក្រលើកដាក់ កុងតែន័រ ដើម្បីជួយបង្កើនសមត្ថភាពលើកដាក់កុងតេន័ររបស់ ក.ស.ស កាត់បន្ថយការស្ទះចរាចរនៅមុខចំណតផែ កុងតែន័រ បង្កើនប្រសិទ្ធិភាពនៃការប្រើប្រាស់គ្រឿងចក្រ ជា Pre-gate សម្រាប់ ក.ស.ស ជាទីលានស្តុកកុងតែន័រ សំបក (Empty) ជាចំណតរថយន្តកុងតែន័រ និងរថយន្តផេ្សងៗ និងប្រែក្លាយតំបន់ជុំវិញជាតំបន់អភិវឌ្ឍន៍នាអនាគត សម្រាប់ខេត្តព្រះសីហនុ ដោយចូលរួមចំណែកបង្កើនល្បឿនក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចនៃ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
-ការអភិវឌ្ឍន៍ និងសាងសង់ទីលានស្តុកកុងតេន័រ (ICD) ទំហំ ២០ហ.ត -ការងារលទ្ធកម្មគ្រឿងចក្រលើកដាក់កុងតែន័រ -ការងារសាងសង់អាគាររដ្ឋបាល រោងជាងជួសជុលថែទាំ និង -ការងារសេវាទីប្រឹក្សា ។ល។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ការអភិវឌ្ឍន៍ទីលានស្តុកកុងតេន័រ (ICD) ទំហំ ៥៤ហ.ត និងបំពាក់គ្រឿងចក្រលើកដាក់កុងតែន័រ ដើម្បីជួយបង្កើន សមត្ថភាពលើកដាក់កុងតេន័ររបស់ ក.ស.ស កាត់បន្ថយការស្ទះចរាចរនៅមុខចំណតផែកុងតែន័ររៀងរាល់ចុងសប្តាហ៌ បង្កើនប្រសិទ្ធិភាពនៃការប្រើប្រាស់គ្រឿងចក្រកុងតេន័រ ដើម្បីធានាបាននូវនិរន្តរភាព នៃលំហូរទំនិញចេញ-ចូលកំពង់ផែ ប្រកបដោយលក្ខណៈប្រកួតប្រជែងគុណភាពសេវា និងមិនកកស្ទះចរាចរទំនិញនាពេលអនាគត ឆ្លើយតបបាននូវ គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍ វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា ឆ្នាំ២០១៥-២០២៥ នោះ ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
គម្រោងនេះ នឹងផ្តល់ប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់ប្រជាពលរដ្ឋខេត្តព្រះសីហនុប្រមាណ ២៣០,០០០នាក់ ហើយ ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាប្រមាណ ១៥លាននាក់ នឹងទទួលផលប្រយោជន៍មិនផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះ ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
របាយការណ៍វាយតម្លៃផលប៉ះពាល់ផែ្នកបរិស្ថាន ត្រូវបានរៀបចំឡើងក្នុងអំឡុងពេល នៃការសិក្សាលទ្ធភាព ដោយផែ្អក តាមគោលការណ៍ណែនាំរបស់ក្រសួងបរិស្ថាន ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះ មិនមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងគម្រោង ក៍ដូចជាការចូលរួមយ៉ាងសកម្ម ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះទេ ជាពិសេស ស្ត្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តក្នុងការបម្រើការងារឱ្យក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាគម្រោង ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ និងក្រុមហ៊ុនម៉ៅការបន្តផងដែរ ក្នុងអំឡុងអនុវត្តន៍គម្រោង ។ ក្នុងដំណាក់ប្រតិបត្តិការ គម្រោងនេះ នឹងបង្កើតការងារជូនប្រជាពលរដ្ឋក្នុងមូលដ្ឋានរាប់ម៉ឺននាក់ ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង (PMU) ដែលជាអង្គភាពជំនាញ និងធ្លាប់មានបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការអនុវត្តន៍ គម្រោងនានាជាមួយដៃគូរអភិវឌ្ឍន៍ នឹងត្រូវបានបន្តចាត់ចែង និងអនុវត្តគម្រោងនេះ ។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គម្រោងបានកំពុងស្វែងរកដៃគូរអភិវឌ្ឍន៍ ។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ក្នុងដំណាក់កាលសិក្សាលទ្ធភាព ក.ស.ស រំពឹងទុកថា ទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិនៃប្រទេសជប៉ុន-Japan International Cooperation Agency (JICA)នឹងបន្តគាំទ្រ និងផ្តល់ប្រាក់កម្ចីសម្បទាន ។
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20212022202320242025Total in 2023 - 2025ថវិកាចរន្ត
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20212022202320242025Total in 2023 - 2025ថវិកាចរន្ត
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
JICA
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0